polbrat polbrat
715
BLOG

Kto poprze żądanie Moniki Olejnik?

polbrat polbrat Polityka Obserwuj notkę 13

 

W dzisiejszej Gazecie Wyborczej Monika Olejnik skierowała do Premiera Donalda Tuska, Szefa CBA Pawła Wojtunika i Prokuratora Generalnego Andrzeja Seremeta następujące żądanie:

“W imieniu obywateli żądam odtajnienia wystąpienia Mariusza Kamińskiego”.   

Ja, jako obywatel popieram żądanie red. Olejnik, dokładnie zresztą tak samo,  jak popierałem żądanie samego Mariusza Kamińskiego w tej samej zresztą sprawie. Publicznie popieram to co Olejnik dopiero po raz pierwszy i na dodatek w ogóle sie tego nie wstydzę.  Moje osobiste odczucia wobec Olejnik nie są zresztą ani ciekkawe ani ważne.  Ważne jest natomiast to czy  polska opinia publiczna będzie w stanie  wymusić na upartej i zawziętej władzy odtajnienie tych dokumentów?  To ważny test zdawany na dodatek z trzech dziedzin naraz, bo z wolności, demokracji i solidarności.

Tym bardziej zaskoczyła mnie Olejnik, która jako pierwsza z prorządowych dziennikarzy wyszła z tym żądaniem.  Zobaczymy kto się do niej przyłączy.

polbrat
O mnie polbrat

„Tam [w Polsce] jest miło, bo tam zawsze się czeka. Tam zawsze się wszystko „buduje”, tam nigdy nic nie jest gotowe. Tam zawsze trwa „jutro” (...). Ale z jednego nikt nie zdaje sobie sprawy, bo to ciężko: że nic już nie będzie jutro, bo jutro to oszustwo. Zawsze jest tylko teraz. Teraz widzę (...), że na nic tam już nie mogę czekać. Że tak, jak tam jest, tak będzie zawsze (...)”. Dziennik” Sławomira Mrożka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka